Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 4 September 2011

Back Kuala Lumpur

Semalam, 3 September aku balik KL! hahahahahaha seronoklah kawan aku kan bila aku balik KL. yeelerr, 1 minggu stay Kuala Terengganu tuu. puihhh, memang best gila ahhh <3 kay aku balik KL dengan 3 kereta. kereta parents aku, kakak aku and my big bro cousin Bamer (; so cenggini lah bila aku and mereka tade kerja haha :-













Kay see? hahahahaha banyak gambar merepek lol. and gambar last tuuu, haaaa tension duk dalam kereta. jammmmmmmmmm habis -.- nasib baik ada Android. boleh lerr aku online memanjang xD dahlah, aku nak balik hostel dah neh. k 2 minggu aku akan tinggalkan blog neh, hopefully korang jaga blog aku. hikhik k thanks uolls byebye. lopchuuuuuu :*