Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Monday 10 October 2011

God!


KAU KATA AKU BERBAIK DENGAN SEPET?
Amar oh Amar, Nana nak sepak laju-laju dekat pipi Amar tu boleh? biar makin chubby pipi tu ;D eh Amar, Nana memang berbaik dengan Sepet tu. tapi tapi we're only friend. yeah, friend forever atenya. hahah so janganlah nak pike lain. nanti gaduh ini itu pulak, penat Nana nak pujuk Amar yang mengada ni. hmm hmm Amar bukan nak kesian dekat Nana kan? hahahahahahha apehal mengada sangat aku ni? -.- oh lupa, Nana nak berucap something ni. baca elok-elok tau Amar! hihi ehemmmmmmmmmmmmmmmm, UNTUNGLAH KAU DAH MERDEKA!!!!!!!!!!!!!! TENGOK AKU NI, ADA EXAM LAST-YEAR WEHHHHHH! hmm hmm hmm jealousnya aku dengan kau ni Amar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! k tape relax Nana. nanti aku pun akan lalui camni. hahahahah so anything Amar, jaga awek awak tu elok-elok. kalau hilang awek tu, cakap dekat aku ye? nanti aku jumpakan balik awek kau tu :p k jaga diri byebyebyebyebyebye! doa kan Nana ye Amar? (: bye! <3