Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Saturday 30 July 2011

Background


Okay, can't you see her? jyeah my bestfriend ever and ever. kenapa aku letak gambar dia? sukahati aku lerr :3 cehh tadelah. sebab aku sayang dia lah. nanti dia nak pindah Perak, aku taboleh dah nak meet dia, gelak-gelak dengan dia, main pukul-pukul dgn dia, usha lelaki dgn dia and semuanya dgn dia. jyeah, kami BERPISAH. kesiankan akuuuuuuuuuu? tapi tapelah dia ada sebab dia sendiri. aku faham (: apapon, aku sayang kau Nadia. kau janji tamau lupakan aku kannnnnnnn? auww sumpah aku terharu. nanti dekat sana, kau jaga diri kau elok-elok tau. jangan curang dgn bopren jugak :D kbye lots of loves <3