Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 31 July 2011

Rabbit Time



Assalamualaikummmmmmmmmmmm hihi :> okay, this post is SPECIALLY for Khairul Zahirin budak tergemok dalam sekolah aku. hahahah okay kalau uolls nak baca post neh pun boleh. aku alu-alukan (: Deh Khairul, can't you see it? jyeahhhhhh my rabbit <3 see lerr, that's my family too. tuu lerr pasal aku ada GIGI RABBIT :B kau ada? tadekan? haa tengoklah aku special ada gigi rabbit tau :p And gemok, nampak tak yang HITAM tuu? haaa itu nama dia NO NAME. sebab apa NO NAME? sebab kitorang dah tatahu dah nak bagi nama apa dekat dia. shooo kesian ritee? and nampak yang bawah NO NAME tuu? itu nama dia COMEL. sebab apa comel? sebab dia comellerr. gemok macam kau lagi tuu. kalau pangang confirm buncet dah perut aku hahahahah :3 and actually ada banyak lagi tapi malas nak upload. if kau nak tengok sangat, mai datang rumah aku. amik sekor pun boleh (: hahah okay bye. tuu jek aku nak cakap hahah -.-