Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 31 July 2011

GODAI FUCKER





Hai uolls, see ada kawan kita neh dia en baru pindah dekat sekolah baru. then MAKIN KURANG AJAR lagi tuuu. eh fucker sial! kau dah lerr COUSIN BARU aku then nak kurang ajar dengan aku apehal? pike kau punya badan cantik sangat ke? kau pike dah perfect ke wehhh? GODAI lah weh! kau HOT dekat sekolah pun takan bawak syurga lahh! kau jangan pike kau dah blahh dari sekolah aku, kau dah aman. hahah actually banyak kutukan tahu tak? dah lerr dah reti free-hair, orang kata JANGAN kau nak jugak? tuu lerr, bajet HOT sangat! okay GOTOHELL yeah buddy? aku dah malas nak amik tahu pasal kau. macam sial jek! and uolls dekat luar sana tuu, jangan suka carik gaduh dengan aku tau. aku TAK SUKA! dahlah bye -..-