Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 31 July 2011

Shopping Makanan


Okay, memang best gila nak mampuih aku bershopping makanan harineh. macamacam aku beli sampai mama aku membebel sebab aku banyak sangat beli makanan. mama kata '' tahulah esok puasa, tapi masa bila nak makan semua neh?'' aku kata ''malam neh sebelum sahur and esok dekat hostel time prep pun boleh'' hahaha then mama terus terdiam. okay sekarang aku tengah makan Corntoz. kau ada nampak Corntoz dalam trolley tuu? mesti TAK en? kau just nampak Mamee en? hahahah itu pun aku punya. and wait, baru aku perasan aku banyak gila nak mampuih beli makanan ringan. kesian lerr otak aku :'( tapi sokay nanti aku makan ubat ikan. cergas balik <3 whatsoever, tahun neh sumpah aku langsung tak ready nak puasa. if aku tamau puasa esok boleh? sumpah tak ready :( tapi terpaksa en? nak buat camneh, REDHA (: dahlah aku nak sambung makan kbye <3

SELAMAT BERPUASA WAHAI UMAT ISLAM