Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 18 September 2011

we meet again.


Hi assalamualaikum, syukur alhamdullillah sebab kita bertemu, bertegur, bersemualah balik. haha long time no see kan? iyeelah saya yang salah sebenarnya sebab dulu-dulu saya marah awak tak tentu pasal. itulah saya, perempuan gila -.- hahahahah awak pun bersabar je kan dengan saya? k terimakasihlah awak sebab cenggitu. tak sangka awak lelaki yang kuat sabar. dulu saya selalu tulis pasal awak dalam blog saya kan? nama awak Mr.Warcraft. alahai comelotte betul <3 dulu saya suka sangat dekat awak. awak baik, caring, comel and blablablablablabla. belambaklah sifat baik awak tuu. saya tak mampu nak tulis. hahah k cakap pasal lain pulak. dulu kita selalu text kan? tapi tadelah selalu. kredit saya asyik habis je sebab nombor awak tuulah. mahal nak mampuih. 1 text, 10 sen -..- kalau 100 text dah berapa eh awak? haaa bayar balik duit saya. haha ceh tipu jelah. apalah Nana neh, dah merapu dah. k taboleh cerita banyak sangat pasal awak. nanti ada budak tuu suka awak, jealouslah kita :\ haha papepun takecare bila saya tade yee awak? byebye (;

#panjangkan karangan saya neh? ahhahaa -.-