Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Wednesday 21 September 2011

Bestfriend

aku ingat kau neh boleh dipercayai
aku ingat kau neh sayangkan aku lagi
aku ingat kau neh tak kutuk-mengutuk aku
aku ingat kau neh tak macam orang lain

TAPI?!

sangkaan aku selama neh semua tak betul
sangkaan aku selama neh semua mimpi
sangkaan aku selama neh semua khayalan

KENAPA?!

sebab aku terlalu bodoh
sebab aku terlalu bangang
sebab aku terlalu lancau
sebab aku terlalu sial
sebab aku terlalu babi
sebab aku tareti nak guna otak
sebab aku tak fikir perasaan orang lain

TAPI SEMUA DAH TERJADIKAN?!

so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf
so aku nak mintak maaf

KAY, AKU TANAK TEGUR KAU LAGI. AKU TAKUT GADUH LAGI. ILOVEYOU BYE :'\