Daisypath Happy Birthday tickers
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Monday 3 October 2011

Monday, 3 October

K harini aku banyak buat benda merepek merapu. and ada jugak yang berfaedah :>








First Picture
Pagi-pagi aku bangun mandi then terus bukak laptop. online online online tetiba papa membebel. nyahhhh bersabor jelah. 'Tutup laptop tu sebelum papa simpan' oh god papa, pagi-pagi aku dah buat papa marahkan? kesian papa. hmm so aku pun turutlah kata-kata papa. then aku bukaklah buku science. yeah mengikut jadual aku, harini aku study Sejarah. tapi aku maleh nak membaca, layan jelah Science tajuk ke-6 Air Pressure :>

Second Picture
'Harini banyak sikit study. semalam online sampai pukul 12 kan?' mamamamamamam tengok papa ni suka suruh baby study banyak-banyak. k tape, demi result aku kan? so aku decide nak study Science & Geografi. haaa pegi mampuihlah jadual aku tu. janji aku study kan? :D

Third Picture
HAHAHAHAHAHAHAH gelak sikit? HAHAHAHAHAHAHA hambik kau Nana. layan semua buku latihan tu. buatlah sampai habis ye? puihhhhhh sabor je aku ni. fikir boleh ke aku habiskan buku latihan papa belikan tu dalam masa seminggu? maaaaaaaaaaaaaaa tengok papa ni. maaaaaaaaaaa baby nak laptop boleh? maaaaaaaaa baby nak online sampai tengah malam boleh? maaaaaaaaaaaaaa :( #gediknya

Fourth Picture
K dah habis study semua tu. aku melayan novel aku kejap.Yayayayayaya aku suka novel English. novel BM? hahaha sorrylah kakak abang, aku tak mainlah novel BM. sumpah semua mengarut jiwang karat. geli aku wehhhhhh :3 tapi tadi aku just layan 'Let The Right One In' yeshhhhh cerita hantu. haha bajet berani je :B

Fifth Picture
Mathematics and Science? hahahahah subjek favourite aku! errr not too muchlah. but sikit jelah. sebab kekadang belajar Math Science ni best. sometimes tak! hahahahahahahahahaha gila -.-

Sixth Picture
Then aku tengok movie Penunggu Istana dengan adik angkat aku, Marissa. yelah, bosan sangat -.- mula-mula tengok tade bantal lagi. sebab dah tahu if cerita hantu awalan dia mesti biasa je. tapi ni lain sikit. tetiba menangis-nangis. hahaah terus menjerit aku! lari amik bantal then pelok. then ulang dari awal balik. kuakuakuakuaangggg nampak sangat aku pengecutkan? ;D and seriously Penunggu Istana ni buat aku sakit jantunggggggggggggggggg. terutama sekali time Amar duduk depan camera then tengok je. k aku mengaku time tu aku tutup je mata aku dengan bantal. then Marissa kacau-kacau aku. perghhhhhhhhhh sabor je aku. tapi aku respect Marissa sebab dia baru darjah 6. then tengok cerita hantu cenggitu je (;

K sampai situ je. aku nak baca buku pulak. kesian buku aku, tak dilayan ye? haha kbye :>